29 de setembre 2010

vAgA gEnErAl

Vaga general obligada....
Avui hem viscut un dia de vaga general,segons el govern sense incidències....
Puc dir que jo he fet vaga per voluntat pròpia, conscient que em  descomptaran una pasta per no haver anat a treballar, però reivindicant el meu dret a la "pataleta". Però sens dubte no em sento identificada amb aquells que han coaccionat i obligat en contra de la seva voluntat el dret d'anar a treballar. Ingènua de mi, em pensava que cadascú podia escollir l'opció de fer vaga o no.
 He sentit vergonya al veure aquests nens de teta, imberbes destrossant la ciutat, gratuïtament. He sentit ràbia al veure les declaracions sobre les valoracions que han fet els sindicats, posant-se medalles i explicant una realitat paral·lela. Però quina merda de sindicats ens representa, aquests senyors són els que lluiten per millorar les nostres condicions laborals o és que protesten perquè el govern els hi ha tancat l'aixeta dels diners públics.  És clar que hi ha motius per fer vaga, però el ciutadà no se'n fia d'aquests sindicalistes que fa massa temps que es miren el melic.
No ha sigut una vaga sense incidències... obrim els ulls!!! aquests és el país que volem? Tinc sort de no haver viscut en cap dictadura... però avui he sentit pànic i sobretot indignació. Avui és un d'aquells dies  que agafaria les maletes i marxaria ben lluny.
I què he fet en aquest dia de vaga. Fotre el " vago" literalment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada