23 de setembre 2010

qUin sUstO!!!!


Quin ensurt!!!! Tindré malsons per la nit!!! Que m'ataquen,em persegueixen...bigotis negres, " aguiluchos "

i tot perquè?

He anat al mercat a comprar quatre coses, estava a la parada de fruita demanant i de cop i volta veig a totes les iaies esverades i queixant-se en veu alta... miro en direcció oposada d'on venen els crits d'espant i què veuen els meus ulls!!!!... Alícia Sànchez Camacho a la polleria del costat a 3 metres de mi!!!! Em sortirà sarna? Se'm contagiarà aquesta dèria xenòfoba?....

De moment estic en quarantena per si les mosques.

Quina ràbia m'ha fet, per un moment he dubtat de dir-li alguna cosa, però déu estar acostumada això i més... Anava amb un ramat de fatxendes amb polos molt ben vestits passejant-se amb el botiguer de la polleria... i que la dependenta de la fruita m'ha informat..." és que aquests( els de les gallines) tenen influències"... i de sobte ho he vist clar... un mercat de barri de tota la vida políticament, incorrecte.

1 comentari: