08 de setembre 2010

diA en fAmíLiA

diumenge en família...
Aquest diumenge va ser un dia en família... un dinar, una sobretaula, una petita excursió.... hora d'arribada a casa les 21:30, carregada d 'ous de gallina( collits amb les meves mans), melmelada de mores natural de la meva tia i de regalets.
L'excusa era reunir-nos per celebrar 4 aniversaris i 2 sants( la veritat és que som una mica ateus... però qualsevol raó és bona per fer un dinaret). Totes les reunions  familiars hi ha menjar pel mig i tornes casa amb lots de menjar.
Vam agafar el cotxe i cap a Osona que falta gent, allà ens estaven esperant per anar a dinar a  Ca l'Arumí... amb vaig posar com el quico, bé, ens varem posar tots... no vaig poder sopar de lo tipa que estava...
En definitiva va ser un dia distret i agradable,amb contacte amb la natura. Potser perquè sóc bastant " despegada" i feia com 2 mesos que no ens veiem. Com la família està tota desperdigada per Osona, el Maresme, el Vallès,em resulta impossible veure'ls molt sovint suposo  perquè també m'agrada fer molt la meva. De tant en tant ens retrobem, un cop al mes o depèn de les circumstàncies. Però el que tinc clar és que passi el temps que passi, sempre estan allà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada