13 de setembre 2010

eL trEn dE lAs 3:10

Ahir em vaig enganxar a un peli ja començada que feien a la tele, EL TREN DE LAS 3:10. Volia fer la migdiada i la vaig posar per agafar soneta....i quina sorpresa... em vaig desvetllar totalment, molt motivada amb la pel·lícula. A mi les pelis de l'oest em fan venir badalls, és veure un sheriff, sorra i pistolers i ja estic en coma profund, de veritat. Recordo que quan la van estrenar, algú me n'havia parlat força bé... però vaig fer un ajá... i la meva ment va fer: " aquesta conversació es destruirà en 9,8...."
Doncs, bé desprès de dinar a les mil quinientes... jo em disposava a fer nones i plas!!! Peliculón!!!





Ficha Técnica
Director: James Mangold 
Productora: Cathy Konrad para Relativity Media, Tree Line Films 
Guión: Halsted Welles, Michael Brandt y Derek Haas, basado en un relato de Elmore Leonard
Fotografía: Phedon Papamichael
Música: Marco Beltrami 
Montaje: Michael McCusker 
Intérpretes: Russell Crowe (Ben Wade), Christian Bale (Dan Evans), Peter Fonda (Byron McElroy), Logan Lerman (William Evans), Gretchen Mol, Ben Foster, Dallas Roberts, Alan Tudyk, Vinessa Shaw, Kevin Durand, Luke Wilson… 
Nacionalidad y año: Estados Unidos 2007 
Duración y datos técnicos: 118 minutos. color. 2.35:1.


De què tracta:
Desprès d'assaltar una diligència amb els diners del ferrocarril Ben Wade( Crowe) és atrapat amb l'objectiu de ser jutjat i empresonat pels seus crims a la presó de Yuta. Per aconseguir-ho l'hauran d'escoltar fins a Conection per agafar el tren e les 3:10 fins a Yuta.  Endeutat i buscant com salvar la seva granja Dan Evans ( Bale) s'oferirà a escoltar-lo fins al tren . Però els companys de Crowe no els hi posaran fàcil.

 Però la història evoluciona i el dolent es va deixant conèixer, és educat amb les senyores, encantador de serps i va caient  simpàtic a l'espectador, convertint-se en l'heroi d'aquesta trama. Bale, es veu arrossegat  a arriscar la seva vida per demostrar als seus que no és un covard i aconseguir un futur menys penós per la seva família. És una peli amb un missatge moral, ple de diàlegs entre els dos , que ens fa veure que la frontera entre el bé i el mal és molt prima.




Sense adonar-te el dolent es converteix en l'heroi de la funció i el bo en l'antiheroi, son dos personatges oposats, l'antítesis que  van compartint conversacions i fets que fan que sense voler-ho es coneguin, es respectin i es salvin.

Excel·lent treball dels protagonistes,un bon duel entre dos grans, acompanyats d'uns bons secundaris la trama és bona, en cap moment es perd l'interès,manté viva l'emoció .

El millor de la pel
i:  els últims minuts de la peli...

El pitjor: que si no l'haguessin fet per la tele segurament mai l'hauria vist.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada