19 de setembre 2010

fEdErAl

                    Per fi he anat a Federal, local situat al carrer Parlament nº 39. En tenia moltes ganes, així que el dijous vaig trobar l'excusa perfecte per fer una ullada.
Varem anar a dinar abans de treballar i petar la xerrada un bon ratet. Em va encantar el local, un edifici que ha sobreviscut a les varies reformes que ha patit el barri. Consta de tres plantes, la baixa per prendre alguna cosa, xerrar, menjar el que vulguis, taules grans per compartir amb els demés... la segona per si busques més intimitat i la tercera el solàrium, terrassa. M'ha agradat perquè exporten  l'idea de menjar i veure quan vulguis, que si vols quedar-te a passar la tarda, pots, que vols dinar a les 12h també... Sempre molt atents.

La mala sort, va ser que jo vaig provar la carta de 9-14, així que per dinar vaig prendre torrades amb ous de corral remenats amb salmó fumat i ceba caramel·litzada.
 La carta de 14h fins l'hora de tancarem vaig quedar mb les ganes de tastar-la... però algun dia ho faré segur.
 Aquí mostro unes fotos que he trobat del seu blog :
www.veraciria.com/blog/2010/08/federal



a la planta  baixa, les cupcakes
A la planta baixa , davant de les taules
el raconet
el solarium

1 comentari:

  1. uooooooooooo

    jo m'apunto a anar amb tu quan vulguis a menjar algo a la terrassera del federal...ara que con este invierno que está llamando a la puerta no se si podrem gaudir de la terrasseta..

    :)

    vingaaaa, bona setmana!!!!

    ResponElimina