29 d’agost 2010

13

                             Mentre la gent està rostint-se al sol, viatjant o simplement no fotent res; jo  fa 13 dies seguits que treballo aquesta tarda serà la catorzena... em queden 6 dies per tenir festa. Un simple cap se setmana, tinc els ulls vidriosos de l'emoció.  No veig l'hora!!!! Avui m'he despertat i no sabia si era dilluns, diumenge o què. I el més greu de tot, avui he somiat que treballava.. quina putada!!!! NO podia somiar que estava de vacances, nooo! Això mai passa! I tota aquesta marató????? Doncs per aconseguir  casi un mes de vacances per anar a ARGENTINA.  Tot  sigui per Argentina!!!! Queda gairebé 2 mesos per marxar, marxar ben lluny....
Però mentre estic aquí, amb molt de treball i revolucionada. M'ho noto, semblo Speedy Gonzalez. Avui l'he fotut un broncón a ma mare que no venia a " cuento"  i es clar l'he tornat a trucar per disculpar-me.
Bé,  crec que avui aniré en bici  a la feina perquè la calor no apreta i  sobretot per descarregar tensió.
Aquí deixo dos cançons... revolucionades com jo... o tot està al meu cap?... bé ja no ho sé.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada