19 de març 2011

lEs cOmprEs d'AquEstA sEtmAnA

Ja el tinc, el nou disc de Manel,ja!!! Entrades per anar a veure'ls al Romea..... yupi!!! Uf!! Quina publicitat que els hi fan, a la tele, diaris, radio.... sort que m'agraden perquè sino, ratllarien.

Aquesta setmana també ha caigut un llibre, ho porto fatal, m'ha donat per les revistes, en especial sóc adicta a la time out,així que em deixen poca estona lliure per agafar un llibre i submergir-me en ell.

L'altre adquisició... ha sigut un casc per la moto, aquí he quedat retratada, del pal que m'han clavat....a part de la revisió de la moto. Collons quan veig les factures dels mecànics m'entra una mala ostia que em devora. La mà d'obra és caríssima... redéu...i viuen com reis de dilluns a divendres fins al migdia. M'he equivocat de professió cada dia ho veig més clar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada