05 de gener 2011

qUe vEnEn eLs rEiS!!!!

Heu sigut bons aquest any?
Quins nervis!!!!!
El dia 5 per mi sempre és un dia frenètic, acabo reventada de tant caminar, de tant menjar i de tant comprar...
El dia comença amb les compres contra rellotge, sempre igual... empaquetar i idees de bomber d´últim moment. Dinar familiar al restaurant Taktika Berri d'on sortim rodulant. Passejades i parada obligatòria a casa per repostar i descarregar.  Desprès de veure la cavagalta al noste lloc estratègic i de recórrer la fireta de la Gran Via, em començo a posar nerviosa... Al carrer comença a contagiar-se l'alegria i la il·lusió  que desprenen els més menuts.
Aquest any m'he emocionat de valent! M'he trobat a quatre grapes recollint carmels que tiraven les carrosses. Aquells carmels assessins que queien del cel amb mala llet, llençats per nens embrutecidos.Crec que abans de sortir fan apostes... qui és el primer d'obrir el cap d'algú. Butxaques plenes, sense cap remordiment.Ja,ja... ara de tant mirar la pluja de carmels m´he perdut els dos primers Reis Mags.... oh!!!
Toca fer nones,( bé abans d'anar-hi, embolicarem una mica més). I segur que em despertaré nerviosa, passen els anys i encara hem desperto amb ganes d'estripar papers!!!!
Jo per si de cas... abans d'anar a dormir deixaré les espardenyes, un got d'aigua pels camells i una copa de cava per els Reis. Que no sigui que passin de llarg.

1 comentari:

  1. holaaaaaa,
    jijiji... Us estic imaginant a la cavalgata tota estressada a lo Rambo a per caramelus! jeje
    petonsssss

    ResponElimina