12 d’octubre 2010

bAlAnç

               M´he despertat nostàlgica, amb la mirada fixa en el passat,fent balanç. Sé que encara no és nadal i molt menys comença ser època de bons propòsits...
Penso en el 12 d'octubre de fa un any, han passat moltes coses , coses bones que marquen i coses dolentes que m'han fet trontollar.
Ara tot just fa una any l'Orbuà i la trope anaven a la recerca de mar a Madrid,la meva àvia em visitava a casa...
Però de sobte els fets es disparen, els dies es succeïxen,les pàgines del calendari s'arrenquen i jo segueixo caminant, corrent, mal dormint...
Ha passat molt temps, bodes, naixements, un de camí, mudances, nous projectes, una despedida molt propera que m'ha deixat tocada i fràgil...
Ha passat molt temps, molt ràpid... viatges, maletes, molta feina, poca lectura, despedides, retrobaments... canvis...
Em moc, avanço sense ser molt conscient cap a on. El meu entorn canvia i jo segueixo caminant veient-los passar, m'envaeix la nostàlgia del present que ja és passat.
Construint nous projectes, castell de sorra que el vent s'emporta...
De sobte ho veig clar, es fa la llum, el món no gira el meu voltant, però jo segueixo caminant, corrent... Em paro, aixeco la vista. Miro el cel, veig imatges que formen part de mi... i somric perquè el cor em batega..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada