09 de març 2015

liBrOs pEnDiEnTes

És dilluns un altre cop, i un altre cap de setmana que passa. Aquest diumenge torna a ser la marató, i aquest any l'Orbuà no la correrà, després de tres anys seguits sem fa estrany no seguir-lo com una boja per la ciutat. M'han dit que la línia blava ja està traçada dibuixant el recorregut.
Jo des de fa un temps que he deixat de córrer quina novetat, eh? I com no m'ho he tornat a proposar... Avui és el primer dia que sortiré a intentar moure'm i tristament m'adonaré que la meva forma física és una merda. Però bé, així són els inicis, durs.
Aquesta setmana passada m'he quedat a casa mirant al Pop, recollint pipis i caques i evitant que no mossegués res que no toqués. Se'm fa difícil no poder fer la meva, però vés, no volia un gos... doncs au.... a esperar que tingui tres mesos per poder treure'l al carrer.
Mentrestant aprofito per llegir... però tampoc és que em deixi molt....Fa mesos que estic intentant acabar" Crimenes Exquisitos". Quan dic mesos, és setembre. Quina vergonya.
El vaig veure recomanat en un blog i em va semblar que tenia molt bona pinta. De moment la trama és interessant... però trobo que trontollen els diàlegs gens creïbles i les mil voltes que dóna per arribar al fons de la qúestió. Res que no es pugui suportar,  m'agrada,  si no l' abandonaria a mitges.
Els Reis em van portar dos llibres més, l'últim de la Redondo que tanca la trilogia, i li tinc ganes i un d'aquest tontos que es llegeixen en una tarda, que no recordo el nom.
De moment aquest dos estan a l'estanterian a la espera . El meu moment preferit per la lectura... la nit.... m'encanta quan les hores volen, el pis en absolut silenci...Els ulls pesen però ets incapaç de deixar-lo, el llibre t'ha atrapat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada