03 de desembre 2012

eN El NomBre Del PadRE

‘In the Name of the Father’, Jim Sheridan, 1993


Fa uns dies em vaig decidir de veure aquesta peli. Quan la van estrenar jo tindria entre tretze, catorze anys, i recordo  com el meu pare em parlava molt bé d’ella. Jo en aquella època ja estimava el cine i em comprava la revista FOTOGRAMAS. Va ser  molt elogiada i no tan premiada i aquest títol a la memòria se’m va quedar. La tenia pendent de veure-la i per fi vaig treure les tranyines per gaudir d’una gran història basada en fets reals. A banda de plorar com una magdalena, diré que és una d’aquestes pel·lícules magistrals per el que expliquem, per com ho expliquen i per el que  transmeten. Una pel·lícula d’aprenentatge vital imprescindible.

 

1 comentari:

  1. Hola, hemos agregado un trackback (enlace hacia este artículo) en el nuestro ya que nos pareció muy interesante la información detallada pero no quisimos copiarla, sino que nuestros lectores vengan directamente a la fuente. Gracias... multas y comparendos

    ResponElimina