31 de desembre 2011

dOcUmEnTaLs

Ahir vaig ser plenament conscient que ja m’havia fet gran, ja havia notat alguns indicatius que ho denotaven. De ben segur que el cos també està canviant poc a poc però ahir va ser un altre detall que em va deixar de pedra.
Quan era petita hi havien certs programes televisius que m’avorrien sobiranament i obligava als meus pares a canviar de canal i martiritzar-los amb la sèrie de moda. Odiava els telenotícies, a casa des de sempre Tv3 i no diguem ja els documentals.
M’estic passant a l’altre bàndol, al dels meus pares, gent madura amb seny? Els hàbits i gustos canvien i et vas convertint en una petita còpia dels teus progenitors. En allò que durant molts anys no entenies i els miraves com a bitxets raros. Esgarrifant!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada