04 de febrer 2011

sObReDosIs de Te


No m'agrada molt el cafè, però el te m'encanta. Així per ser persona als matins prenc te negre amb llet. Des de fa un temps el compro a granel i a ull el col·loco en un filtre les seves fulles.(Fins i tot l'Orbuà s'ha passat al te).  Hi ha dies que per equivocació em poso més del que toca, i com persona sensible als estimulants naturals...pateixo sobredosis de te. Taquicárdia, tremolor a les mans... hiperactivitat... tot molt divertit...Així pel bé propi he optat per reduir dosis i preses.

A la cuina tenim una petita col·lecció amb bastants varietats per anar canviant..i ja s'estaven esgotant....

per això,m'he apropat a una botiga especialitzada que m'havien parlat bé d'ella . Es diu Tealosophy, situada al carrer bonavista, al barri de Gràcia.

" Cualquiera sea su nombre o la hora, algo tan simple como unas hebras de té, un poco de agua, sensibilidad y paciencia son capaces de refrescar los sentidos, serenar el espíritu y crear un momento.
La gente de la tierra me enseño el respeto y el amor por lo que hago.
Soy buscadora de té.
Así nació tealosophy, el compromiso de compartir una filosofía de vida, quizás un estilo... Inés Berton"

Al arribar a casa he tret les meves compres i he llegit això en un prospecte que m'ha donat amb totes les varietats i ingredients.

Ja tinc ganes de tastar-les, per veure si he triomfat i si el seu preu s'ho mereix.


www.tealosophy.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada